Kliknij tutaj aby przejść‡ na stronę™ główną… Kliknij tutaj aby zobaczyć sklep demo, lub założyć własne demo - za darmo na 14 dni ! Kliknij tutaj aby zapoznać się ze szczegółowym opisem programu Kliknij tutaj aby poznać funkcje programu Kliknij tutaj aby zobaczyć zrealizowane przez nas projekty sklepów oraz przeczytać opinie o programie Kliknij tutaj aby zapoznać się z cennikiem Kliknij tutaj aby zapoznać się z dostępnymi rodzajami designów dla naszego programu Kliknij tutaj aby zapoznać się z tematami pomocy dotyczącymi obsługi programu Kliknij tutaj aby się z nami skontaktować
Kliknij tutaj aby zamówić oprogramowanie
Jesteś tutaj : Strona główna -> Newsy
Wszystkie newsy
Przeglądaj wszystkie

Wszystkie newsy - 2016 rok
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpnień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień

Wszystkie newsy - 2015 rok
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpnień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień

Pozycjonowanie w QShop

15 01 2013

Jednym z ważniejszych działów dostępnych w każdym sklepie internetowym jest pozycjonowanie. Odpowiednia konfiguracja sklepu gwarantuje prawidłowe jego przygotowanie do procesu pozycjonowania. Każdy z naszych klientów uruchamiając sklep internetowy musi zadbać o to aby były w nim uzupełnione podstawowe informacje które odgrywają kluczową role w procesie pozycjonowania.

Title,Description,Keywords
Podstawowe tzw MetaTagi to Title, Description, Keywords - dzięki nim sklep internetowy po zaindeksowaniu przez roboty wyszukiwarek będzie widoczny w prawidłowy sposób w wynikach wyszukiwania. Prawidłowe uzupełnienie tych tagów dla wszystkich działów w sklepie gwarantuje nam prawidłową widoczność w większości wyszukiwarek. Widoczności w wyszukiwarce nie należy mylić z widocznością na określone frazy wyszukiwania.

Przykład : Prowadzimy sprzedaż kosmetyków , chcemy aby nasi klienci odszukali nasz sklep w wyszukiwarce. Wprowadzamy zatem po kolei każdy z MetaTagów dla strony głównej sklepu :
- Title - Perfumeria Diadora
- Description - Perfumy i kosmetyki dla Ciebie, szeroki wybór wszystkich marek, atrakcyjne ceny
- Keywords - perfumy, kosmetyki

Przykład pokazuje jak wprowadzić MetaTagi dla strony głównej sklepu. To jednak nie jest jeszcze koniec. W sklepie QShop przygotowane są 4 różne działy pozwalające na określanie MetaTagów dla każdego z nich z osobna:
- Strona startowa
- Strony kategorii
- Strony producentów
- Karty produktowe

Większość MetaTagów jest generowana automatycznie na podstawie zgromadzonych danych o tytułach produktów, nazwach kategorii, producentów itd.
Mamy jednak możliwość definiowania tych tagów własnoręcznie, podstawowe możliwości konfiguracji to :
- Określanie dla strony głównej : Title,Description,Keywords,Abstract,Author,Copyright,google_site_verification
- Określanie dla strony kategorii : Title,Description,Keywords ,Abstract,Author,Copyright
- Określanie dla stron producentów : Title,Description,Keywords
- Możliwość zastąpienia automatycznych wpisów ręcznymi dla każdego produktu z osobna : Title,Description,Keywords

Oczywiście sposób w jaki uzupełnimy znaczniki Meta nie będzie miał kluczowego wpływu na pozycję naszego sklepu w wynikach wyszukiwania, lecz pozwoli na prawidłowe przygotowanie sklepu do pozycjonowania.
Dalsze operacje mające na celu skierowanie ruchu na Państwa sklep, polecamy przeprowadzić z firmą posiadającą doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych oraz sklepów.

QShop.com.pl


Przedstawione informacje są dostępne także w panelu zarządzania sklepem w dziale Pomoc -> Aktualizacje. Wszelkie publikowane newsy dotyczą informacji o nowościach w platformie QShop.

Copyright 2005 - 2016
Qshop - All rights reserved

Tel : (60) 21-37-206
E-mail : qshop@qshop.com.pl

Kliknij tutaj aby się dowiedzieć więcej o programie afiliacyjnym
Kliknij tutaj aby zapisać adres email do newslettera