Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące modułów integracyjnych.
Integracje -> MultiSklep
1) Dodawanie MultiSklepu
2) Konfiguracja parametrów MultiSklepu - podstawowa
3) Konfiguracja parametrów MultiSklepu - zaawansowane
Istnieje możliwość ustawienia parametrów MultiSklepu w zaawansowanym modelu pracy. Dostępne opcje dodatkowe wnoszą więcej ustaleń do systemu i umożliwiają

Określenie własnej skrzynki e-mail do obsługi poczty
- Opcja dostępna w dziale Integracje -> MultiSklep -> [Adres www] -> Skrzynka e-mail - SMTP

Określenie własnych banerów
- Opcja dostępna w dziale Integracje -> MultiSklep -> [Adres www] -> Banery w serwisie
Brak wgrania banera nie spowoduje wyświetlenie banerów domyślnych lecz brak banerów

Określenie własnych meta tagów
- Opcja dostępna w dziale Integracje -> MultiSklep -> [Adres www] -> Pozycjonowanie - Meta Tagi
Określanie meta tagów dla MultiSklepu

Określenie indywidualnych nazwy produktów
- Opcja dostępna w dziale Integracje -> MultiSklep -> [Adres www] -> Indywidualne nazwy produktów
Opcja ta umożliwia określenie indywidualnych nazw dla produktów na listingach oraz indywidualnych opisów które działają na MultiSklepie w obrębie listingów.
Karty towarowe posiadają nazwy i opisy zgodne z nazwami i opisami sklepu głównego.

Określenie danych firmy
- Opcja dostępna w dziale Integracje -> MultiSklep -> [Adres www] -> Pozycjonowanie - Dane firmy
Dane firmy w zakresie godzin otwarcia, nazwy banku, numeru konta itd.

4) Przypisywanie asortymentu

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe