Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące statystyk. Całe statystyki ruchu w serwisie, sprzedaży, zajętości folderów itp.
Statystyki -> Wysłane emaile
1) FAQ : dlaczego przy niektórych statystykach brak jest daty odczytania emaila ?
Statystyki prezentujące odebrane wiadomości, bazują na sprawdzaniu wyświetlania mini obrazka w wiadomości email. W przypadku kiedy kontrahent ma w programie pocztowym zablokowane pokazywanie obrazków, potwierdzenie nie zostanie przesłane, co nie oznacza że kontrahent nie otrzymał takiej wiadomości.
Większość programów pocztowych ma domyślnie zablokowane pokazywanie obrazków (np.: Poczta usługi Windows Live) .
Należy zauważyć że większość kontrahentów odblokowuje pokazywanie obrazków ze sklepu internetowego w którym zakupili produkt. Ten mały procent kontrahentów którzy mają zablokowane pokazywanie obrazków i nie odblokowują nigdy (zapewne w obawie przed wirusami) będzie powodował brak odczytu wiadomości w statystykach.

2) Wyświetlanie wysłanych emaili

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe