Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące statystyk. Całe statystyki ruchu w serwisie, sprzedaży, zajętości folderów itp.
Statystyki -> Wysłane emaile
1) FAQ : dlaczego przy niektórych statystykach brak jest daty odczytania emaila ?
2) Wyświetlanie wysłanych emaili
System sklepu umożliwia prezentację wysłanych wiadomości email. Można podglądnąć takie dane jak :
- Data wysyłki
- Data odebrania wiadomości (wyświetlenia na komputerze odbiorcy)
- Przez jaki system była wysyłana wiadomość (zwyczajnie, SMTP)
- Status wysyłki - czy się powiodła

Aby przeglądać statystyki wysłanych emaili należy:
- Przejść do działu Statystyki -> Wysłane emaila

Po wejściu do tego działu wyświetli nam się statystyka wysłanych emaili do wszystkich użytkowników serwisu.


  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe