Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące działu Asortyment - Produkty (przeglądnie produktów i ich edycja, dodawanie nowych produktów, edycja istniejących, tworzenie produktów powiazanych). Ponadto w dziale dostępna pomoc odnośnie działów : Sekcje, Kategorie, Producenci, Aranżacje, Kolekcje oraz Magazyn
Asortyment -> System ekspertowy
1) Dodawanie pozycji
W celu dodania pozycji do systemu ekspertowego, należy:
- Przejść do działu Asortyment -> System ekspertowy
- Wpisać markę pojazdu i nacisnąć przycisk "Dodaj markę"
- Po dodaniu marki należy kliknąć przycisk "+" - który doda rodzaj pojazdu
- Po dodaniu rodzaju pojazdu należy kliknąć na przycisk "+" - który doda model pojazdu
- Kolejny etap to dodanie rocznika, pojemności, koloru, cechy oraz grupy części - analogicznie jak w przypadku marki
- Ostatni etap do wprowadzenia to grupa części , czyli np : filtr powietrza
Po wprowadzeniu ostatniego drzewa jakim jest grupa części należy kliknąć przypisz produkt i wskazać produkt który będzie powiązany z daną grupą części.
Do wybranego produktu wprowadzamy opcje do wyboru :
- Nazwa (Nazwa opcji - czyli nowy produkt wchodzący w skład grupy części)
- Numer (Numer produktu)
- Cena (Cena produktu)
- ZLS (Zalecana liczba sztuk)

Po dodaniu opcji do wyboru (czyli de facto nowych produktów) system jest gotowy do pracy.

2) Dopisywanie istniejących części z innych produktów
3) Duplikowanie modeli
4) FAQ : Dlaczego po przypisaniu części do grupy części i ponownym przypisaniu nowej części, poprzednio przypisana część ginie ?
5) Przypisywanie produktu do grupy części
6) System ekspertowy - wprowadzenie

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe