Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące działu Asortyment - Produkty (przeglądnie produktów i ich edycja, dodawanie nowych produktów, edycja istniejących, tworzenie produktów powiazanych). Ponadto w dziale dostępna pomoc odnośnie działów : Sekcje, Kategorie, Producenci, Aranżacje, Kolekcje oraz Magazyn
Asortyment -> System ekspertowy
1) Dodawanie pozycji
2) Dopisywanie istniejących części z innych produktów
3) Duplikowanie modeli
4) FAQ : Dlaczego po przypisaniu części do grupy części i ponownym przypisaniu nowej części, poprzednio przypisana część ginie ?
5) Przypisywanie produktu do grupy części
6) System ekspertowy - wprowadzenie
System ekspertowy umożliwia tworzenie mechanizmów do wyboru danych produktów, poprzez przechodzenie przez zespół opcji do wyboru.
Możemy dzięki niemu utworzyć np katalog części dla samochodów, który będzie wyglądał i działał w następujący sposób :
- Wybierz markę (kontrahent wybiera markę pojazdu)
- Wybierz rodzaj pojazdu
- Wybierz model
- Wybierz rocznik
- Wybierz pojemność
- Wybierz kolor
- Grupa części (do której przypisujemy konkretne części)
Do danej grupy części możemy dodać zdjęcie ilustrujące dane części. Do każdej grupy części przypisujemy opcje symulujące rzeczywiste produkty.
Kontrahent który poszukuje danej części, będzie przechodził przez kolejne drzewa wybierając markę, rodzaj pojazdu itd do momentu do kiedy dotrze do grupy części. Z grupy części wybierze konkretną część która go interesuje i dodaj ją do koszyka.
System jest tak zaprojektowany aby mógł pracować z programem księgowym Subiekt GT.


  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe