Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


W tym dziale znajdują się informacje w jaki sposób przeglądać zarejestrowanych w serwisie użytkowników. Dotyczy to zarówno użytkowników fizycznych jak i firm. Znajdujące się dane w tych działach pochodzą z formularza rejestracji, który znajduje się na stronie głównej sklepu.
Kontrahenci -> Pytania
1) Dołączanie plików do wysyłanych wiadomości
Istnieje możliwość dołączenia do wysyłanego emaila dowolnego pliku do pobrania dla kontrahenta. Np:klient naszego sklepu przysyła pytanie "gdzie może pobrać instrukcję obsługi do urządzenia" - odsyłamy takiemu kontrahentowi wiadomośc razem z wgranym do niej plikiem. Aby wysłać taką wiadomość należy:
- Przejść do działu Kontrahenci -> Pytania
- Wybrać interesujące nas pytanie na które chcemy odpowiedzieć (kolor pomarańczowy)
- rozwinie się lista z opcjami do wyboru i system automatycznie otworzy nam opcję "odpowiedz na pytanie".
- Wypełniamy pole "odpowiedź".
- Przechodzimy niżej do pola "Pliki dołączane do wiadomości email"
- Klikamy w pierwszym polu "Przeglądaj"i wybieramy plik z naszego dysku ,który chcemy dołączyć do wysyłanej wiadomości email. Po wybraniu pliku klikamy "Dodaj plik". Plik zostanie wgrany i dołączony do wiadomości email. Aby usunąć taki plik należy kliknąć przycisk "Usuń".
Na koniec klikamy "wyślij" i wiadomość email zostanie wysłana z dołączonym plikiem do użytkownika.

2) Odpowiadanie na nadesłane pytanie
3) Pytania użytkowników - przeglądanie
4) Pytania użytkowników - sortowanie
5) Status pytającego
6) Usuwanie pytań kontrahentów

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe