Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


W tym dziale znajdują się informacje w jaki sposób przeglądać zarejestrowanych w serwisie użytkowników. Dotyczy to zarówno użytkowników fizycznych jak i firm. Znajdujące się dane w tych działach pochodzą z formularza rejestracji, który znajduje się na stronie głównej sklepu.
Kontrahenci -> Pytania
1) Dołączanie plików do wysyłanych wiadomości
2) Odpowiadanie na nadesłane pytanie
Aby odpowiedzieć użytkownikowi na nadesłane pytanie musimy:
- przejść do działu Kontrahenci -> Pytania
- Wybrać interesujące nas pytanie na które chcemy odpowiedzieć (kolor pomarańczowy)
- rozwinie się lista z opcjami do wyboru i system automatycznie otworzy nam opcję "odpowiedz na pytanie".
- Wypełniamy pole "odpowiedź" i klikamy "wyślij".
Wiadomość zostanie dostarczona do nadawcy.
Jeśli chcemy aby wiadomość została automatycznie usunięta po wysłaniu zaznaczamy opcję "Usuń po wysłaniu".

3) Pytania użytkowników - przeglądanie
4) Pytania użytkowników - sortowanie
5) Status pytającego
6) Usuwanie pytań kontrahentów

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe