Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


W tym dziale znajdują się informacje w jaki sposób przeglądać zarejestrowanych w serwisie użytkowników. Dotyczy to zarówno użytkowników fizycznych jak i firm. Znajdujące się dane w tych działach pochodzą z formularza rejestracji, który znajduje się na stronie głównej sklepu.
Kontrahenci -> Pytania
1) Dołączanie plików do wysyłanych wiadomości
2) Odpowiadanie na nadesłane pytanie
3) Pytania użytkowników - przeglądanie
4) Pytania użytkowników - sortowanie
Jeżeli chcemy przeglądać nadesłane pytania przez kontrahentów i je sortować np:w zależności od daty przysłania można to zrobić w następujący sposób:
- Należy przejść do działu Kontrahenci -> Pytania
- Wybrać z rozwijanej listy po prawej stronie rodzaj sortowania. Po wybraniu strona się przeładuje i wyświetli zawartość posortowaną w wybrany sposób.

Opcja sortowania umożliwia jeszcze wyświetlanie ilości pytań na stronę. Wystarczy wybrać z rozwijanej listy "limit wyników" a strona automatycznie się przeładuje i zobaczymy ilość pytań którą wybraliśmy (jeśli taka była oczywiście).
Jeśli będzie wyświetlone na stronie 10 pytań nadesłanych przez kontrahentów a ich całkowita liczba będzie 50 to resztę pytań będziemy przeglądać stosując przycisk ">" widoczny na ilustracji poniżej. Analogicznie działa przycisk wstecz.

5) Status pytającego
6) Usuwanie pytań kontrahentów

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe