Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Paragony
1) Anulowanie wystawionego paragonu
Jeżeli chcemy anulować wystawiony paragon musimy odnaleść jego powiązanie z dokumentem zakupu i anulować transakcję zakupu (paragon nie może istnieć bez transakcji zakupu). Aby to zrobić musimy:
- Przejść do działu Sprzedaż - Paragony
- Wyświetli się lista dostępnych paragonów
- Wybieramy paragon który chcemy anulować
- Klikamy na numer paragonu (kolor pomarańczowy) PA *****
- Rozwinie się lista z opcjami z której wybieramy "Dokument powiązany TZ ****"
Zostaniemy przekierowani do transakcji z którą jest powiązana wybrany przez nas paragon. Wybieramy transakcję i przystępujemy do jej anulowania klikając dane szczegółowe transakcji a następnie opcję "Anulowanie transakcji".

2) Konfiguracja danych dla paragonów
3) Przeglądanie wystawionych paragonów
4) Sortowanie listy wyświetlanych paragonów

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe