Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Paragony
1) Anulowanie wystawionego paragonu
2) Konfiguracja danych dla paragonów
3) Przeglądanie wystawionych paragonów
Aby przeglądać wystawione paragony należy:
- Przejść do działu Sprzedaż - Paragony
- Wyświetli się lista dostępnych paragonów
- Wybieramy paragon który chcemy przeglądać - będzie oznaczony symbolem PA (Paragon)
- Wyświetli nam się lista 3 dostępnych paragonów do wystawienia (Paragon oryginał,Paragon kopia,Paragon Duplikat)
- Wybieramy odpowiedni typ paragonu i klikamy na ikonkę.
Zostanie wygenerowany paragon w postaci PDF. Dane o produktach zawarte w paragonie pochodzą wprost z bazy sprzedaży. Informacje o firmie takie jak nazwa, adres itp pochodzą wprost z ustawien dostępnych dla paragonów.

4) Sortowanie listy wyświetlanych paragonów

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe