Wiadomości QShop

Zmiany w wysyłce e-maili
Strona główna / Newsy

Zmiany w wysyłce e-maili

18 05 2019
Wprowadzono kolejną z modyfikacji która wnosi dodatkowe funkcje do systemu realizacji transakcji. Zmiana została wprowadzona do modułu wysyłania wiadomości o zakupie. Przy aktywnej opcji składania reklamacji system wyświetla linki które odwołują się do automatycznego systemu przyjmowania informacji o zwrotach.
Wprowadzona zmiana umożliwia dołączenie do wiadomości e-mail nie tylko linków ale także odwołań do plików w formatach PDF. Mogą to być formularze odstąpienia od umowy lub formularze reklamacyjne.
Aby włączyć dany formularz w wiadomości e-mail należy :
- Przejść do działu Zawartość -> Strony informacyjne
- Kliknąć pozycję Zwroty i reklamacje (20)
- Dodać nowy plik oraz wgrać pliki formularzy (Formularz reklamacji, Formularz odstąpienia od umowy)
- Po dodaniu plików należy aktywować pozycję i wybrać typ pliku jako formularz rejestracji dla odpowiedniego pliku oraz formularz odstąpienia od umowy dla odpowiedniego pliku

Po wykonaniu tych operacji pliki będą się pojawiać do pobrania w wiadomościach e-mail przychodzących po zakupie towarów.

Aktualizacja jest dostępna we wszystkich wersjach sklepów QShop
QShop.com.pl


Przedstawione informacje są dostępne także w panelu zarządzania sklepem w dziale Pomoc -> Aktualizacje. Wszelkie publikowane newsy dotyczą informacji o nowościach w platformie QShop.
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe