Wprowadzono do systemu sklepu zupełnie nowy rodzaj płatności. Płatność odroczona według umowy, bo o niej mowa, ma zastąpić w niektórych sytuacjach płatność przelewem.
Wiele firm korzystających z platformy QShop, wykorzystuje oprogramowanie do sprzedaży produktów dla stałych odbiorców hurtowych bądź detalicznych.
Wielu z tych odbiorców posiada zawarte umowy dotyczące odroczonego terminu zapłaty na podstawie umowy. Wychodząc naprzeciw potrzebą naszych klientów, dodaliśmy taki kanał płatności, który w swojej konfiguracji posiada okienko do podania numeru umowy.
Rys.1) Widok koszyka z wybraną metodą płatności - płatność odroczona
Po wybraniu tego rodzaju płatności, pokazuje się pole tekstowe, do wpisania numeru zawartej umowy. Po wpisaniu numeru i zakończeniu transakcji, dane o wprowadzonym numerze, będą dostępne przy danej transakcji w panelu sterowania sklepem.
Rys.2) Widok transakcji do realizacji z podglądem na okienko szczegółów transakcji
W integratorze z programem księgowym Subiekt GT, także wprowadzono zmiany odnośnie przekazywania informacji o nowej metodzie zapłaty. Podana informacja razem z numerem umowy zostaje zapisana w polu "Uwagi" w zamówieniu od klienta
Rys.3) Widok programu Subiekt GT oraz zamówienia z nową metodą płatności
Przy zmianie przez kontrahenta numeru umowy, stare numery pozostaną zapisane w systemie i dostępne dla archiwalnych zamówień.
Aktualizacja jest dostępna we wszystkich wersjach sklepów QShop
QShop.com.pl