Wprowadzono kolejną z modyfikacji do modułu paczkomatów. Wprowadzona modyfikacja pozwala na kontrolowanie wymagalnego numeru telefonu przy realizacji transakcji poprzez paczkomaty.
W systemie funkcjonują dwa rodzaje formularzy do rejestracji. Posiadają one opcje ustawiania wymagalności podania numeru telefonu. W specyfikacji paczkomatów określono, że numer telefonu musi być podawany za każdym razem aby zrealizować prawidłowo przesyłkę ze strony firmy inpost.
Aby zapobiec ewentualnym błędnym konfiguracjom, zastosowano sprawdzanie , czy istnieje numer telefonu w danych kontrahenta.
Rys.1) Widok okna w koszyku do podania numeru telefonu
W przypadku wykrycia braku numeru telefonu, pojawia się pełnoekranowe okienko z prośbą o podanie numeru telefonu.
Po wpisaniu numeru telefonu , okno znika i kontrahent może kontynuować proces zamawiania towarów w sklepie.
Aktualizacja jest dostępna we wszystkich wersjach sklepów QShop
QShop.com.pl