Zmiany statusów wsparcia technicznego
10 02 2016
Wprowadzone zostały zmiany w oznaczeniach zgłoszeń wsparcia technicznego. Na prośby naszych klientów, wprowadziliśmy następujące modyfikacje statusów zgłoszeń:
- Każde nowe zgłoszenie (zgłoszenie usterki, propozycja usprawnienia) posiada status "Zgłoszone"
- Zgłoszenie odczytane przez dział wsparcia technicznego, zmienia swój status na "Odebrane"
- W odpowiedzi na odebrane zgłoszenie, w zależności od podjętych działań, zgłoszenie może otrzymać 2 różne statusy "Usterka usunięta" ,"Odrzucone"
Dołączony program do wykonywania zrzutów ekranowych do zgłoszeń technicznych, jest dostępny w dziale Pomoc -> Wsparcie techniczne
Po pobraniu i instalacji programu , należy go uruchomić i wpisać wygenerowany kod w okienko tekstowe programu.
Utworzenie zrzutu odbywa się poprzez wybranie z menu ikonki opcji "Wykonaj zrzut ekranu". Zrzut zostanie wygenerowany i dołączony do pierwszego zgłoszenia widniejącego na liście (pierwsze od góry).
Zmiany odnośnie statusów są dostępne dla wszystkich nowych zgłoszeń na wsparcie techniczne, dokonanych po 19 sierpnia 2013 roku.
Przedstawione informacje są dostępne także w panelu zarządzania sklepem w dziale Pomoc -> Aktualizacje. Wszelkie publikowane newsy dotyczą informacji o nowościach w platformie QShop.