Wprowadzono zmiany do systemu obsługi paczkomatów. Wprowadzone modyfikacje dotyczą:
- Koszyka po stronie kontrahenta
- Sekcji administracyjnej - zmiana w module Transakcje -> Do realizacji
Podstawowa funkcjonalność modułu czyli pobieranie informacji o dostępnych paczkomatach pozostaje niezmieniona. Zmienił się model wyboru paczkomatu w samym koszyku, podczas realizacji transakcji
Rys.1) Widok nowego systemu obsługi paczkomatów na etapie składania zamówienia
Podczas przejścia przez proces realizacji transakcji, otrzymujemy listę paczkomatów do wyboru, przy 3 kroku realizacji transakcji. Początkowo wybór odbywał się w pierwszym kroku w koszyku. Po szerszych zmianach dotyczących wyglądu koszyku oraz dodatkowych jego funkcji, postanowiono przenieść wybór paczkomatów do 3 kroku realizacji transakcji.
W sekcji administracyjnej zmianie uległ moduł odpowiedzialny za wybór rozmiaru paczki dla konkretnego zamówienia. Wyboru dokonuje się poprzez przyciśnięcie jednego z trzech przycisków A, B lub C
Rys.2) Widok wybranej opcji wysyłki paczki o rozmiarze A przez paczkomaty
Po wybraniu danej opcji i kliknięciu, można wybór zmienić - lecz tylko przed zarejestrowaniem paczki w systemie inpostu.
Zmienił się także sposób rejestracji paczek oraz pobierania etykiet. Można już bez problemu , pobrać hurtowo dziesiątki wygenerowanych etykiet które odbiera się z inpostu po zgłoszeniu transakcji.
Rys.3) Widok okienka do rejestrowania paczek w inposcie
Dzięki wprowadzonym zmianom, rejestrowanie paczek oraz drukowanie etykiet adresowych będzie o wiele prostsze oraz o wiele wydajniejsze.
Aktualizacja jest dostępna we wszystkich wersjach sklepów QShop
QShop.com.pl