Dodano do sklepu internetowego integrację, pozwalającą na śledzenie przeprowadzanej kampanii reklamowej przy użyciu Google Adwords. Integracja dotyczy śledzenia linków prowadzących do sklepu internetowego. Dzięki temu, można odczytać w bardzo prosty sposób informację, o liczbie zarejestrowanych kontrahentów oraz o liczbie przeprowadzonych transakcji zakupu.
Rys.1) Widok działu integracji - widok aktywnej reklamy
Wyliczany jest także procentowy CTR mówiący o tym, jaki procent kontrahentów którzy weszli z reklamy Adwords dokonał zakupu produktu.
Aby wykorzystać nowy moduł, należy:
- Przejść do działu Integracje -> Inne
- Kliknąć na link "Google Adwords"
- W nazwę "Nazwa reklamy AdWords" wpisać nazwę naszej reklamy na Google oraz wpisać dzienny budżet reklamy.
Po podaniu tych danych, należy kliknąć przycisk "+" który wprowadzi dane do systemu. Po wpisaniu danych, pojawi się link "Link dla reklamy" który należy skopiować i wkleić do reklamy w Adwords - jako link docelowy.
Link zawiera specjalny znacznik "ad_id" po którym jest identyfikowany przychodzący do sklepu kontrahent.
Aktualizacja jest dostępna we wszystkich wersjach sklepów QShop
QShop.com.pl