Zmiany w wiadomościach email
29 08 2015
Wprowadzono zmiany do systemu informowania drogą elektroniczną o przeprowadzonej transakcji zakupu. Podczas realizacji transakcji, administrator sklepu otrzymuje informacje o tym:
- Kto zakupił dany produkt
- Informacje szczegółowe odnośnie kwoty do zapłaty oraz opłacie za wysyłkę
- Notatkę do odcięcia o adresie dostawy
Zmiana która została wprowadzona, dotyczy notatki do odcięcia. W pierwotnej wersji nie zawierała ona informacji szczegółowej wskazującej czym jest wyszczególniony adres widoczny do odcięcia. W niektórych przypadkach powodowało do występowanie nieścisłości podczas przygotowywania przesyłek przez obsługę sklepu.
Dopisano informację która mówi, że prezentowany adres jest adresem dostawy, co powinno rozwiązać problemy logistyczne występujące podczas przygotowywania paczek do wysyłek.
Aktualizacja jest dostępna dla wszystkich wersji sklepów internetowych.
QShop.com.pl
Przedstawione informacje są dostępne także w panelu zarządzania sklepem w dziale Pomoc -> Aktualizacje. Wszelkie publikowane newsy dotyczą informacji o nowościach w platformie QShop.