Wszystkie newsy
System B2B - zmiany
14/07/2018
Wprowadzono zmiany do systemu B2B MultiSklepów. Do tej pory aktywacja dostępu do B2B w panelu klienta lub w administracji kont klientów uruchamiała dostęp do B2B. Kontrahenci mogli przeglądać cały asortyment bez logowania.
Wprowadzono zmianę dzięki...
Eksport danych z programów księgowych - zmiany
06/07/2018
Wprowadzono zmianę do zarządzania eksportem danych z programu księgowego. Zmiana dotyczy zasad eksportu danych z programów księgowych (Subiekt GT, Navireo) do sklepu internetowego. Dotychczas eksport był w odniesieniu do parametrów oraz flagi "Do skl...
Zmiana w module negocjacji ceny
29/06/2018
Wprowadzono kolejna z modyfikacji dotyczącą modułu negocjacji ceny. Do tej pory moduł posiadał opcję wprowadzenia proponowanej ceny za proponowaną ilość sztuk towarów.
Na prośby klientów wprowadzono zmiany do tego modułu a mianowicie rozszerzono go...
Powielanie powiązań w systemie ekspertowym
24/06/2018
Wprowadzono kolejną z modyfikacji do systemu sklepu. Modyfikacja dotyczy systemu ekspertowego oraz zarządzania przypisywaniem do niego towarów. Modyfikacja którą wprowadzono umożliwia kopiowanie przypisanych produktów do danego drzewa systemu ekspert...
Towary dostępne w 24 godziny
18/06/2018
Wprowadzono zmianę do systemu przeglądania asortymentu. Zmiana dotyczy dołożenia dodatkowej opcji przeglądania asortymentu w odniesieniu do towarów które mogą być dostarczone w terminie 24 godzin od zamówienia. Całość bazuje na wykrywaniu przypisań t...
Okna powiadomień - zmiany
12/06/2018
Wprowadzono nowy standard okien powiadomień w całym sklepie internetowym. Nowe okna powiadomień to nie tylko nowy wygląd ale także ustandaryzowanie obecnych okien do wyświetlania : kontaktu, zapytań o produkt, negocjacji ceny, itd.
Każde okno w skle...
Zmiany w koszyku
03/06/2018
Wprowadzono zmianę do systemu realizacji transakcji w odniesieniu do koszyka uproszczonego oraz rozszerzonego. Dołączono kolumny wartość netto dla klientów biznesowych i wartość brutto dla klientów detalicznych.
Obie kolumny wyświetlają się autom...
Zmiany w wydrukach ofert PDF
30/05/2018
Wprowadzono zmianę do modułu drukowania ofert w formacie PDF. Zmiana obejmuje dołączenie symbolu towaru który jest drukowany w odniesieniu do danej oferty.
Zmiana jest dostępna dla modułu drukowania ofert dostępnego po stronie użytkownika. W dalszy...
QShop Navireo - zmiany w programie
25/05/2018
Na prośby naszych klientów wprowadziliśmy modyfikację do programu wymieniającego dane pomiędzy sklepem a ERP Navireo. Dostępna funkcja wystawiania dokumentów MM (przesunięcia magazynowe) otrzymała opcję wysyłania e-maili po wystawieniu dokumentu. Adr...
Zmiany w formularzach rejestracyjnych
17/05/2018
W związku z koniecznością spełnienia dodatkowych wymagań odnośnie RODO, wprowadzono zmiany do formularzy rejestracyjnych. Pojawiły się dodatkowe opcje które należy zaznaczyć przy wprowadzaniu swoich danych w formularzu rejestracji oraz zakupu w samym...
Przedstawione informacje są dostępne także w panelu zarządzania sklepem w dziale Pomoc -> Aktualizacje. Wszelkie publikowane newsy dotyczą informacji o nowościach w platformie QShop.