Kliknij tutaj aby przejść‡ na stronę™ główną… Kliknij tutaj aby zobaczyć sklep demo, lub założyć własne demo - za darmo na 14 dni ! Kliknij tutaj aby zapoznać się ze szczegółowym opisem programu Kliknij tutaj aby poznać funkcje programu Kliknij tutaj aby zobaczyć zrealizowane przez nas projekty sklepów oraz przeczytać opinie o programie Kliknij tutaj aby zapoznać się z cennikiem Kliknij tutaj aby zapoznać się z dostępnymi rodzajami designów dla naszego programu Kliknij tutaj aby zapoznać się z tematami pomocy dotyczącymi obsługi programu Kliknij tutaj aby się z nami skontaktować
Kliknij tutaj aby zamówić oprogramowanie
Jesteś tutaj : Strona główna -> O Programie
Najważniejsze informacje

Wsparcie techniczne


Zapewnienie prawidłowego działania całej aplikacji to nasz priorytet. Potrafimy usunąć każdą usterkę odnotowaną w systemie, nic nie ujdzie naszej uwadze.
Duży nacisk położyliśmy zatem na cały system wsparcia technicznego, który posiada :
- Kreator wysłania zgłoszenia (łącznie z możliwością wyboru towary którego dotyczy problem)
- System numeracji zgłoszeń
- Możliwość dołączania zrzutów ekranowych przez specjalny program QShop Supporter

Dodatkowo każdy z programów naszej firmy, posiada możliwość raportowania napotkanych błędów i wysyłania na serwer FTP naszej firmy do dalszej analizy.
W razie napotkania błędu aplikacje potrafią cofnąć wykonywane operacje aby zapobiec utracie dancyh. Przez 7 lat pracy, żaden z naszych programów nie spodował utraty danych.

Każdy z naszych klientów kupując sklep w dowolnej wersji otrzymuje pakiet wsparcia technicznego:
- Przy wersjach abonamentowych (wsparcie nigdy nie wygasa, 24 godziny / dobę)
- Przy wersjach dożywotnich (wsparcie jest na pierwsze 2 lata, po 2 latach możliwość wykupienia na rok zgodnie z cennikiem)

Podstawowe zadania działu wsparcia technicznego :
- Usuwanie usterek bieżących (aplikacja WEB, Bazy danych, Programu dodatkowe)
- Analiza zgłoszeń dotyczących działania wszyskich programów
- Zdalne diagnozowanie usterek w programach
- Pomoc w zakresie obsługi programów

We wszystkich programach QShoip zgłaszanie usterki odbywa się poprzez panel sterowania sklepem w dziale Pomoc -> Wsparcie Techniczne

Copyright 2005 - 2016
Qshop - All rights reserved

Tel : (60) 21-37-206
E-mail : qshop@qshop.com.pl

Kliknij tutaj aby się dowiedzieć więcej o programie afiliacyjnym
Kliknij tutaj aby zapisać adres email do newslettera